Dag 1



Kommentarer:


(Lång kille i grupp med andra killar) - Va snygg man ser ut med en sån på huvudet!
(Två blonda tjejer i HRs omklädningsrum för tjejer) - Åh, nån har cancer, kul! Hahaha!

Summering:
Jag tog av min slöja direkt efter att jag hade slutat, och vet ni vad? Det hela påminde mig om när jag var yngre och jag blev mobbad. Men vet ni vad skillnaden var?

När jag var yngre och blev hackad på av andra, då var det inte för hur jag såg ut, utan för den jag var, det ryktet jag hade.

När jag har slöjan på mig så tycker tydligen vissa människor att de är bättre än mig, de står över mig och att de kan säga vad de vill, för att de har rätt till det. De försökte inte ens viska om det, de sa det så att jag skulle höra det, för att såra mig eller driva med mig, folk som inte ens känner mig.

Igår var en av de värsta dagarna på många år, och jag kände mig väldigt kränkt.

Hur fan kan man tro att vi lever i ett jämställt samhälle? Vi har kämpat så länge för jämstäldhet mellan män och kvinnor, men hur ligger det till med invandrare? Eller muslimer för all del?

Det är klart som fan att vi har svenskhatare bland våra invandrare, tänker jag, bara efter att gått i deras skor i 2 jävla timmar.

Idag går jag inte ens till skolan, jag ska gå ner till simhallen, rensa tankarna...

...för även jag känner ett förakt mot svenskarna idag.

Kommentarer
Postat av: anonym

Varför ge dom ännu mer uppmärksamhet?

2010-10-06 @ 13:25:44
Postat av: Patricia

Vilka är dom?

Postat av: wiille

men fyfan va drygt. det där var sjukt låågt.....

2010-10-07 @ 15:51:36
URL: http://emocore.se/wiille/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0