Dagen D

Hejsan ^_^

Jag skulle ha börjat igår, skulle vart såkallad "muslima" men grejen var den att jag var ute hela helgen, jobbade, festade lite, sen söndag kväll blir jag uppringd;
Kan du jobba imorgon bitti?
Jag; Ja visst, shit man behöver ju pengarna!

Imorgon börjar det iallafall, funderar på att skippa linserna till en början och bara köra hardcore på slöjan och reglerna.
Tänk er om man skulle bli mer och mer utländsk med tiden? Hur coolt skulle inte det vara?

En SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSÖT kille sa att jag såg ut att vara 16-17 år gammal D:
FFML

Nej, men seriöst.. Jag är riktigt nervös!
Imorgon är det dags! Go team go!

Hejdoooooo

Kommentarer
Postat av: wiille

hahaha, har killen inget vett ellerr?

så taskigt :(

2010-10-07 @ 15:50:40
URL: http://emocore.se/wiille/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0