Wait.. What?



Ingen lång dag i skolan idag. Tydligen så boooorde jag ha kollat schemat igår, för vi börjar fem i halv elva idag och inte kl 12 som jag trodde. LOL

Bajs på det, en dag frånvaro helt åt helvete. :(

Fick nyss höra två tjejer sitta och prata, ord som "jävla muslim" dök upp, inte för att jag bryr mig, börjar känna mig bekväm i mitt nya utseende, FAKTISKT.
Så om du är en liten hora som sitter och snackar skit, vare sig jag hör eller inte, jag bryr mig inte. Jag älskar att göra det jag gör nu, det ger mig känslan av att jag faktiskt gör nånting och inte bara sitter och glor som de flesta gör.

Jag är på så jävla bra humör idag, helgen har varit helt fantasisk, träffat massor av trevliga människor och snackat om projektet. Det är nu det roliga börjar.


Hur har din helg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0