Ingen dum fredag

aaa

Sliten som jag var ringde jag till jobbet. Det verkade inte finnas något hopp om en ledig fredagskväll.
Rätt som det var vände det hela, en timme innan jag skulle åka till jobbet fick jag veta att jag kunde slippa jobba. Gud vad glad jag blev.

Inte för att jag inte älskar att jobba, det gör jag, jag jobbar inom hemtjänsten och det är ett väldigt givande arbete man gör. Man får träffa så många roliga människor, den ene mer fascinerande än den andre.
Men just idag.. Just idag behövde jag bara vara ledig. Få stanna upp och göra andra saker.

---------------

Idag fick jag dessutom min första kommentar på bloggen, väldigt tacksam för din kommentar, W!
Jag är väldigt optimistisk, känns som att saker och ting börjar gå uppåt nu!

Vänliga läsare, dela gärna bloggen på facebook eller dylikt, min önskan är att så många människor som möjligt ska ha hört talas om mitt projekt innan det påbörjas!

Ta det vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0