Mål inför imorgon

* Läsa på om islam och försöka hitta och skriva ner så många regler som möjligt
* Få tag i rektorn och få hennes godkännande
* Fortsätta sprida min blogg
* Inte hänga upp mig på folk som ogillar det jag gör

Jag respekterar att folk har olika åsikter. Visste, men det får inte övergå till personangrepp. Respektera att alla är olika. Man skall kunna diskutera utan att håna eller förolämpa andra människor.
Tänk på det nästa gång du vill skriva något dumt, det gör dig inte bättre, det bevisar bara motsatsen.

Du kan vara intelligent, men du måste ha tålamod, annars förlorar du.


Respekt

Kommentarer
Postat av: Cohacq

Skit i vad rektorn säger och kör på direkt istället. han/hon/den/det har ändå ingen makt att stoppa dig från att uttrycka dig på det sätt du vill, så länge du inte bryter mot lagen.

2010-09-27 @ 12:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0