Uppdatering 1

aaa

Jag väntade på skolan tills klockan var 2 ungefär, fick inget samtal från rektorn. Antagligen glömde den glada brunetten av att be rektorn att göra det.
Jaha..
Förhoppningsvis får jag prata med henne imorgon och få klartecken, skulle kännas bra, inte för att det finns något som kommer att hindra mig från att genomföra projektet.

Iallafall så gick jag och en vän till närmaste shoppingcenter, jag köpte med mig lite kastanjelotion, den kan jag använda några dagar innan för att få lite mörkare hud.

Mina tankar inför projektet är inte många, jag är mest nyfiken på hur alla andra kommer att reagera på en "ny" elev. Det går ca. 1400 elever på min skola och inte enda av dom bär slöja.
Med tanke på att jag får skeva blickar bara jag åker inlines på skolan så är jag nog lite rädd faktiskt, människor kan vara väldigt elaka, det vet jag av egen erfarenhet.. Frågan är bara hur elaka?

Vart går gränsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0